TILL KASSAN  
 

Returer/öppet köp/reklamationer

Göteborgs Fabrikerna AB - Returer/öppet köp/reklamationer

REKLAMATION/RETUR

 

Om produkten är skadad vid leveranstillfället bör detta anmälas omgående till oss via formuläret som du kan ladda ner via nedan länk. Alternativt få mailad av vår kundtjänst. För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till denne inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid. Tänk på att bifoga bilder på skadan, för att vi lättare och snabbare hantera ditt ärende. 

Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador och det är därför viktigt att du packar upp och kontrollerar att produkten är felfri så snart som möjligt efter mottagandet.

Om skadan är synlig är det enklast om du anmäler detta direkt till chauffören vid mottagandet av försändelsen. Be att transportören gör en notering om skadan på din kopia av fraktsedeln. Tänk på att alltid spara emballaget för att reklamationen ska kunna hanteras korrekt.

 

En produkt som vi har konstaterat är transportskadad byter vi ut snarast och kostnadsfritt.

 

Här kan du ladda ner reklamations/retursedel som du fyller i och mailar in till info@goteborgsfabrikerna.se

Obs glöm inte att bifoga bilder på produkten vid skada. Om transportskada så vill vi också ha bild på emballaget.

 

https://www.cubbyusercontent.com/pli/Reklamations%20%26%20retursedel%20GF%20.xlsx/_fc767d5cc1d24be6a942c7a881d27c77